onsdag 18 december 2013

I'm liking it.

Känns så skönt att kunna koppla av en sekund och att imorgon kunna sova ut. Jag hade mitt sista seminarium innan jul och det är så innerligt skönt att ha det överstökat. Dock är jullovet inte fritt från studier, men det är skönt att för en dag kunna koppla bort studierna helt.

Plikter försvinner dessvärre inte, och imorgon skall jag skriva färdigt min krönika som skall in på fredag, jag måste dessutom packa in för min hemresa på fredag och möjligtvis att jag senare på kvällen ska ut med UF gänget en liten stund, trevligt trevligt.

Under det så kallade jullovet väntar jobb, studier, vänner och framför allt mys. Det ska bli så härligt att träffa p&p som varit borta en evighet, mindre roligt är det att lämna tillbaks hunden min, men som tur är får jag vara hemma några dagar och umgås med honom.

Well well, nu ska jag se färdigt Paradise Hotel och sedan sova, har en huvudvärk som vägrar ge sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar