söndag 29 december 2013

En plan.

2014 är dagar ifrån oss och jag känner mig lite kluven. Jag vet inte riktigt vad jag vill med 2014, vart jag vill komma eller vad min plan är. Jag har ingen riktig tanke på vart min väg skall leda och det tynger mig lite. Allt jag vet är hur januari kommer att se ut och sedan är ovissheten ett faktum. Jag ogillar att inte veta hur mina kommande månader kommer att se ut, jag vet inte ännu om jag kommit in på det jag vill och jag vet som sagt inte vart jag vill komma med 2014 vilket gör det hela lite svårare. Jag måste lägga upp ett mål, en plan och en väg att komma dit. Kanske blir politiken en ännu större del i mitt liv, kanske händer något oväntat? I do not know.. Dock hoppas jag att det hur som helst blir toppen!

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar