måndag 9 december 2013

Get along with the voices in my head.

Är man någonsin helt nöjd? Det är frågan jag ofta ställer mig själv. Jag vill tro att jag trivs väldigt bra med min tillvaro för närvarande. Det går bra i skolan, jag gör det jag ska, jag har mycket för mig på fritiden som jag gillar och vill syssla med. Dessutom så har jag 'allting' jag vill ha. Det går ingen nöd på mig så att säga. Dock så känns det som om att man inte ska vara för nöjd för då är det alltid någonting som sätter käppar i hjulet. Ett ypperligt exempel på detta är att jag tror att jag och en vän inte längre räknas som vänner. Varför är svårt att säga, dock så måste jag säga att jag tror att alla människor som besöker ens liv om så bara för en stund hade en mening. Personen var en tillfällig gäst i mitt liv och jag är tacksam för den tiden vi spenderade ihop. Livet är menat att vara lite krokigt ibland, det måste kännas att man lever.

Annars så mår jag så himla bra, jag trivs, & vad mer kan jag begära?
xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar