torsdag 29 augusti 2013

It's hitting me.

Klockan är halv tre, jag ligger fortfarande i sängen och känner hur jag verkligen inte vill eller orkar ta tag i denna dag. Jag vill bara få ligga kvar i min sköna säng och njuta av att bara vara. Det är mina sista lediga dagar innan studierna tar fart och jag känner hur jag bara vill vara, göra mest ingenting och supa in dom sista dagarna av sommar och frihet. Min sommar har varit toppen, nästan bättre än toppen. Jag har gjort massor av roliga saker och börjar le så fort jag tänker på alla härliga sommardagar som passerat. Jag är nöjd. Nu börjar dock allvaret igen med en himla massa måsten och jag känner mig aningen avdomnad, jag vill inte riktigt, av någon anledning känns det lite extra tungt denna gång att studierna tar fart men det är bara bita ihop och när det under hösten är extra kallt eller extra jobbigt drömma sig tillbaks till den fantastiska sommaren som jag hade.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar