tisdag 16 juli 2013

time

Tiden går så innerligt fort att jag knappt hänger med. Jag har varit ledig i hela fyra dagar, underbart, dock blir man van lite för fort och därför tar det emot att infinna sig på jobbet imorgon igen. Som tur är, är mitt jobb roligt så jag vet att det åtminstone blir kul att jobba. Annars så hade några i min klass en reunion i helgen som var, himla kul att träffa vänner från gymnasietiden och roligast var att vi faktiskt fortfarande klickade och hade roligt ihop. Så en sådan sak skulle jag gärna göra igen. I övrigt så åker jag till spanien om 7 dagar, jobbar från och med imorgon till måndag och på tisdagen åker jag med mami, K' & I' till Mallis i en vecka, dom stannar dock i två, somligt måste hem och jobba.

Nu ska jag fixa det sista innan läggdags och jobb imorgon. 
xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar