fredag 19 juli 2013

Me.

Skrivandet har många gånger varit min flykt, min 'get-away'. Jag älskar att skriva, skriva för mig är lugnande och avkopplande, skriva är ett sätt för mig att avreagera mig. Jag brukade verkligen älska att skriva och gjorde det jämt förut, nu räcker inte tiden till och jag finner inte rum för när jag ska göra det. Oftast skriver jag när jag är ledsen, det är då jag skriver som bäst för det är då känslorna är som starkast för mig åtminstone - & jag har inte riktigt samma andrum för att känna och tänka på samma sätt som jag hade när jag var något yngre. Dock vill jag hitta tillbaks till skrivandet och min kreativa sida, jag tänker mig att jag kanske kan försöka skriva något lite mer djupare en gång i veckan åtminstone, dela med mig av mitt liv på riktigt och låta er få en inblick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar