onsdag 10 juli 2013

Only one more day.

Det har regnat näst intill hela dagen, det var först nu på kvällen som solen tittade fram. Jag älskar när solen tränger sig fram på kvällskvisten efter en heldag med regn. Gick till hundgården tillsammans med min pappa och hund och kastade boll med lilla W' tidigt i morse, super mysigt och härligt att för en gångs skull ta vara på dagen. Vi åkte dessutom en sväng till Täby centrum för att kika lite och nu på kvällen drog jag till Kista centrum och åt middag och tittade i affärer med en vän. Köpte ett fint halsband på big ben, möjligtvis att jag lägger upp en bild när jag lyckats ta en fin sådan. Imorgon väntar en heldag i stan med K' som kommer och hälsar på. Hon kommer redan vid tio imorgonbitti så det gäller att vara uppe tidigt och fixa sig, kommer vara tröttast for sure. Anyhow imorgon är jag ledig, fredag jobbar jag heldag och lördag, söndag är jag ledig igen. Helgen som kommer ser jag framemot, life's pretty fun you all.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar