måndag 13 maj 2013

that Power!

Musik är det bästa som finns, jag säger det ofta men det är så sant. Lyssnar på Passion Pit, ett band från USA som gör väldigt härlig musik. Upptäckte dom via ett annat band. Anyhow så sitter jag och lyssnar på dom samtidigt som jag försöker forma ord på datorn framför mig. Jag vet inte riktigt vad jag vill med mitt blogginlägg, tror mest jag ville skriva av mig några rader om ingenting. Ibland är det skönt att bara låta fingrarna glida över tangentbordet och se orden forma framför sig, utan att egentligen ha någon riktigt idé om vad som skall skrivas..

Jag åker hem om sisådär 27 dagar? Det ska bli så härligt att få spendera lite längre tid med familjen. Jag ser fram emot en sommar i stockholm så enormt mycket att det nästan är läskigt. Jag ska jobba, njuta, ha kul och uppskatta varenda sekund. Sthlm, I'm on my way!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar