måndag 6 maj 2013

Clothes is all you need.

Att det redan är maj är lite ofattbart för mig, tiden har gått så fort sedan Januari och det känns som om att jag inte riktigt hinner med. Att sommaren är nära känns dock så himla bra, jag ser fram emot att få befinna mig i min hemstad runt människor som betyder mest för mig. Jag ska njuta så att det står härliga till, så mycket att jag tröttnar, haha. Dessutom ska det bli kul att få jobba i klädaffär igen, hemmaplan, det är liksom det jag anser att jag kan, jag behöver inte tänka kring det, utan det faller sig naturligt.

Annars så är jag som vanligt & kan inte motstå shopping. Råkar shoppa mest hela tiden. Idag köpte jag två långärmade t-shirts i svart och vitt, ett par mönstrade jeans som fick mig att falla och så ett par sminkborstar som jag är i stort behov av. Härom dagen blev jag dessutom tvungen att köpa tråkigheter som strumpor, en ny borste och Hot straight Spray för håret om det ska plattas - Sådant som är så tråkigt att köpa men som också tyvärr behövs. Känns som om att alla dessa inköp gjort mig redo inför sommaren, och framförallt mysiga sommarkvällar med fina vänner. Jag längtar så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar