måndag 6 maj 2013

Like a dream

Jag älskar musik så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ingenting får mig att känna så mycket som musik. Musik får mig att bli lycklig och känna samhörighet. Musik är magi. Jag älskar att stoppa in hörlurarna och stänga ute världen och känna den där känslan, den känslan som får en att känna sig oövervinnelig, som om att ingen någonsin kan stoppa mig. Jag älskar att musik kan få mig att känna alla känslor som finns, musik framkallar känslor överhuvudtaget och jag älskar musik så innerligt mycket.

Just nu är jag besatt av Demi Lovato's låt Heart attack, den är oslagbar, så himla mitt i prick och precis det hon sjunger är vad man har svårt att sätta ord på. Jag älskar denna låt och lyssnar på den mest hela tiden.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar