söndag 7 mars 2010

The lie connects the beat

Onsdag - torsdag - fredag - lördag - söndag har jag flängt runt. Inte en lungt stund men och andra sidan så lever man bara en gång. I onsdags var det först en snabb visit till stinsen där jag och pappa kollade klänningar, hittade dock ingen. Efter det var det ett besök hos mormor och sedan bio i stan med Maja på kvällen. I torsdags vart det lite konsert, rättare sagt hela dagen spenderades med Yvette vid/i globen. Efter konserten drog vi hem till mig och fick oss några timmars sömn. Upp tidigt på fredagen och ge oss av mot Götet för ännu en konsert. Bussen gick vid halv 9 och resan dit var lång med underhållningen var great (yvette). Konserten var grym och göteborg var mindre grymt. Svårt att ta sig fram, folk som inte ger exakt beskrivning och kallare än sthlm. Vid halv tolv gick bussen mot sthlm. Resan hem var seg, vi var trötta som tokar och man fick inte så himlans bra sömn. Kom hem runt halv åtta på lördagsmorgonen, hann typ sova lite mer än tre timmar sen bar det av till jobbet. På kvällen träffade jag A. Och äntligen hade vi nått dagen det är idag - Söndagen har hittills erbjudit jobb i någon timme och snart väntar A.

Imorgon drar skolan igång igen och jag känner verkligen att jag måste börja ta skiten på allvar. Passade att bli skoltrött i slutet. Nä men jag ska lägga i en högre växel och ge mig fan på att fixa bra betyg i alla ämnen som är kvar nu. Kan man så vill man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar