måndag 29 mars 2010

Always running out of time.

Det sägs att vi är på väg mot vår. Vilket ifos syns, snön försvinner sakta men säkert och man börjar se gräs här och där. Dock är vädret inte det bästa. Det är grått och tråkigt. Och jag borde skapa mig ett logg in på studera.nu men det känns läskigt på något vis. Jag menar söka utbildningar på universiter känns så stort, så vuxen.. men å andra sidan är det vuxen jag vill vara, så vad har jag för val? Jag ska ta mig i kragen, skaffa mig ett medlemskap, dessutom ska jag köpa frimärken och fixa mig ett VISA kort denna vecka.. Jag har några saker att stå i med andra ord, plus att vi har inspelning i skolan och så ska jag träffa min A på torsdag och på fredag kommer C&F till oss för att fira pappa. Vilket påminner mig om att jag måste köpa present åt min pappa som fyller år på lördag.. Min vecka kan komma att bli hektisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar