onsdag 25 november 2009

Make a wish.

Jag minns den tid då läxor och måsten knappt existerade, jag pratar om när man var runt 8 - 9 år och livet var en lek. Jag har ångest, jag skulle vilja säga att jag bär på liiite ångest men det vore en underdrift. Jag har stor ångest. Från att inte ha haft några läxor under produktionsperioden till att ha en hel hög som bara ligger och blir större. Engelska, svenska, Mediakommunikation, Rättskunskap, histora - Allt ifrån glosor till uppsatser och nationella prov. Jag tror på riktigt att det är tid för att ta tag i att göra läxor annars kommer min ångest att växa och bli obotlig. Dessvärre får det bli ikväll som jag tar tag i måstena, för nu väntar skola. 90 minuter religon och därefter 100 minuter svenska.. Life is a bitch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar