tisdag 3 november 2009

Ett plus ett blir två.

Jag ska inte utomlands sommaren 2010, så som det ser ut nu. Går saker och ting vägen kommer jag åtminstone iväg till någon ställe i iallafall en vecka... Anyway, min mor plus K och min moster, morbror och kusin åker till la spain 010 i två veckor, båda familjerna har sagt att jag får tillgång till deras hus. Moster och morbror råkar bo i stor villa som är supermysig, tänk att ha den för sig själv i två veckor. Mys på verandan med thé och tonvis med böcker, dessutom bjuda hem en vän på fika och ha det trevligt. Tänk sommarkvällar i fint villaområde.. Det andra alternativet är i s-tälje, i en fin fin lägenhet, nära vattnet och på andra våningen.. Tänk er en kväll där på en stooor ballkong utöver vattnet... Om jag säger såhär; två väldigt fina alternativ att välja på... Jag lär må fint sommaren 010... (Under dom två veckorna kommer jag dricka tonvis med thé kan jag lova)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar