tisdag 17 november 2009

I wanna hear my sound

I know many who are worse off than you
But you stick to your fuck-ups like they're made out of glue
Little dysfunk you, now what you gonna do?
Your eyes are watery, your mouth made for joy
Always quoting Morrisey but did you ever do it with a boy?
I've got a mouth for joy

Ovan för är en liten snutt ur en otroligt grym låt med The Ark. The Ark är förövrigt ett av världens bästa band om du frågar mig. Deras låt "It takes a fool to remain sane" är min favoritlåt genom tiderna. Den är så bra, varje gång jag lyssnar på den blir jag som i trans och känner mig supercool. Musik är så bra så bra. Det finns inte ens chans att jag klarar mig utav skiten. För bra, för fint! Nu ska jag lyssna vidare på coolingar som Jay-Z och Lady Gaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar