lördag 6 juni 2009

Slumdog.

I torsdags var jag och såg Bossen - Bruce Springsteen på stadion tillsammans med Kent. Det var otroligt mäktigt och Springsteen var äckligt jävla grym. Igår var jag på bio tillsammans med I', N', Kj', K' och N'. Vi såg Slumdog Millionare, den var så sjukt bra och helt fantasikt fin. Vi hade dessutom väldigt trevligt. Idag har jag tagit tillfället i akt att sova och bara tagit det lungt, mycket behövligt och mysigt. Nu ska jag sätta mig och titta på fotboll, Sverige - Danmark liksom, I'll have to see it.. OCH en sak till, jag såg Zlatan i torsdags, hela landslaget var på Springsteen :D


Kommande vecka;
9 juni - studenmottagning hos Yvette.
10 juni - Birthday.
11 juni - Ellia kommer till mig <3
12 juni - Skolavslutning, Ellia är fortfarande hos moi.
13 juni - Hänga med Ellia tills 17 sen åker tösen hem :/

Om mindre än en månad drar jag dessutom till spain.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar