onsdag 17 juni 2009

Sista sommarlovet.

Detta är det sista sommarlovet jag har. Nästa gång jag är ledig på sommaren är det på grund utav arbetslöshet eller semester från mitt jobb, sorligt med sant. Så jag antar att jag borde ta vara på sommarlovet som jag har framför mig. Hur? Jag tänker ha den inställningen att ingenting kan gå fel och jag tänker njuta och bara må bra. Än så länge har sommarlovet bara börjat. So far har jag hunnit hänga med I, K, N,K & A en hel kväll, vi hade filmkväll och beställde hem pizzor. Mysigt start på lovet! E' min söta vän har hunnit vara hos mig i tre dagar tid och dessutom har jag hunnit med att titta på en prinsessas dagbok 2 tillammans med K&N. Mysig start helt klart. Lika mysigt och bra ska det fortsätta!

Hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar