onsdag 12 februari 2014

Life.

Jag brukar försöka att blogga om allt och ingenting, jag gillar ett brett innehåll. Dock är det sällan man hinner hålla bloggen uppdaterad. Livet går så snabbt och dagarna bara springer iväg, vilket resulterar i att jag vill ta vara på dagarna. Som ni kanske förstått så är jag aktivt i lite olika föreningar, sysslar med politik och utöver detta älskar jag mode. Och allt detta försöker jag att syssla med. Dessutom pluggar jag på distans. Anyhow, så tänkte jag lite kort berätta vad jag sysslar med och vad jag är aktiv i. 

För det första sitter jag i styrelsen hos Utrikespolitiska föreningen på Örebro Universitet, där är jag PR-ansvarig. Dessutom så är jag ledamot i Moderata Studenter på Örebro Universitet, sist men inte minst så är jag 1:a vice ordförande i Moderata ungdomsförbundets distriksstyrelse i Örebro län. Utöver detta så sitter jag i en skolnämnd, och skriver krönikor för en sida som heter Stadspulsen.se i Örebro också. Jag pluggar dessutom helfart på distans, engelska C - Detta är vad mitt liv består av, det är så INNERLIGT roligt att få syssla med det jag vill, dock kan det bli lite mycket ibland.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar