tisdag 18 februari 2014

I believe.

Jag tror det är viktigt att ha saker att se fram emot, inte för att jag vill att dagarna så gå fortare utan för att jag tror att man mår bra av att ha saker att se fram emot, det gör en (mig) glad. För närvarande ser jag fram emot att åka hem till helgen, träffa Pappa, P', syster och hund, dessutom få med min hunden och systern hem till mig. En annan sak jag längtar till är våren, även om det är en simpel sak så är det något jag verkligen längtar efter. Jag vill sitta i solen, med en tunnare jacka och känna hur solens strålar värmer. Det har varit en lång period med ett väldigt mörker och därför är våren efterlängtad. En annan sak som ska bli kul är en konsert i juni, en resa i juli och jobb. Jag tror 2014 kan komma att bjuda på mycket bra saker - Det är lite vad man gör det till säger dom.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar