fredag 18 oktober 2013

do I wanna know?

En dag som innehållit alldeles för lite, har spenderat största delen av dagen i sängen, framför datorn och tvn. Till mitt försvar så är jag trött av mig och veckan har hittills bestått av "måsten" och jag behövde lite sömn I guess. Anyhow, vaknade tidigt men låg kvar i sängen och kollade serier, grym start på dagen. När klockan hunnit bli ett så råkade jag slumra till och vaknade strax innan tre, hehe. Efter det så har jag mest fixat och donat hemma, också hunnit med att duscha och fixa håret. Jag & A' ska nämligen iväg till grannarna ikväll och äta god mat och umgås. Älskar när man slipper laga mat själv, och dessutom har trevligt sällskap runt omkring sig. Två bra saker. En sista liten notis, det har snöat här i Örebro, vilket jag finner mindre roligt.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar