måndag 26 november 2012

Let's see the world together.

Min resa har nått mitten, jag har hittills älskat varenda sekund och är så innerligt tacksam över allt jag har varit med om och alla människor jag fått lära känna. Att ta beslutet att åka till London och studera har varit mitt bästa beslut på länge, kanske mitt bästa beslut någonsin? En dröm har gått i uppfyllelse och jag vill aldrig lämna denna stad, jag är mer förälskad än vad jag var för fyra år sedan då jag besökte London för första gången, denna stad är allt jag vill ha. Bilden ovan är en jordglob som jag fann på en second hand marknad, ett fint halsband som fick mig att häpna. Samma sekund som jag såg halsbandet visste jag att det skulle bli mitt. Jag tycker att en jordglob speglar mig och min ständiga längtan efter att resa och upptäcka världen. 5 pund och halsbandet blev mit, ett kap! Som ni kanske förstår så trivs jag så bra och jag ser till att njuta varje dag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar