måndag 12 november 2012

I feel home

En månad i London idag, tiden går så innerligt fort. Det känns som om att det var igår vi stod på Arlanda och började vårt äventyr.. Vår månad hittills i London har varit grym, jag älskar varenda liten minut här och vill aldrig åka hem. London är en fantastisk stad, det finns alltid något att göra här och alla som känner mig vet att jag är en rastlös själ, så detta passar mig perfekt..

Jag älskar att jag har haft tid och fortfarande har tid att besöka alla fina platser som man vanligtvis inte hinner besöka när man turistar under tre dagar här.. Idag var vi exempelvis i Greenwich Park som var helt fantastisk fin, utsikten var helt sjukt maffig.. och härom veckan vandrade jag och Yvette igenom hela Hyde Park under två timmars tid, vilket var sjukt mysigt - London I love you even more then I did the first time!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar