fredag 12 oktober 2012

Friday I'm in love.

Idag har varit en mysig dag, jag umgåtts med killen all day long i stort sätt. Började dagen ensam dock, vaknade klockan 8.30 och kunde verkligen inte sova längre, what is happening with mee? Passade på att kolla senaste avsnittet av xfactor U.S och första avsnittet av Vampire Diaries - Älskar att ligga i realtid med USA. När killen vaknade åt vi frukost tillsammans, spelade Mario, gick på promenad, spelade yatzy och kollade på film och sen åt vi middag tillsammans och efter middagen råkade jag somna. Sov i sisådär två timmar och vaknade lagom till xfactor Sverige. Snacka om timing. Nu har jag precis packat klart min väska, allting är med och det känns pretty good faktiskt. Min resa börjar imorgon, tåget hem till Stockholm går 10.53 och jag är i staden 12.55. Hinner spendera en dag med min fina familj innan planet till London lyfter klockan 8.00 på Söndag.

Enda negativa med allt detta är att jag blir borta från min fina kille i tre månader. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar