måndag 22 oktober 2012

Bucketlist

Sitter i en lägenhet någonstans i London, känns ganska så overkligt egentligen, lite svårt att ta in. Idag är en sådan där dag då jag tänker mig att jag inte ska göra någonting alls, mer än att sitta hemma, dona lite på vårt rum, sitta datorn och kanske kolla in någon film- En dag utan större ansträngning med andra ord. Jag såg en typ av bucketlist i en tjejs blogg som lockade mig, först vill jag skriva några saker jag gjort, låt oss säga tio saker jag gjort och sedan tio saker jag vill göra.. Let's do this!

My bucketlist on things I've done; 
1. Vara utomlands mer än två veckor (more then one time)
2. Resa utomlands med vänner (till Italien, england)
3. Bo på lyxhotell (more then one time)
4. Ha en hund (love him)
5. Bo utomlands (gör det i detta nu)
6. Köpa en mac (hihi, 2011)
7. Se en musikal (första gången 2011)
8. Shoppa hur mycket jag vill (two times in my life)
9. Varit ute tills solen går upp
10. Gått på konserter.

My bucketlist on things I WANT to do;
1. Se världen (alla hörn)
2. Dyka
3. Bo i ett varmt land
4. säga upp mig från mitt jobb och resa iväg under längre tid (sätta livet på hold)
5. Skaffa hund igen tillsammans med min kille.
6. Träffa Oprah
7. Jobba inom UD
8. Äga en Mulberry väska
9. Åka till USA på roadtrip
10. Gå på New York Fashion week

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar