fredag 10 april 2009

Sunny day.

Fin dag idag, hände med Yvette inne i stockholm stad. Det var ubermysigt. Vi köpte mat och åt ute på djurgården. Det var som sagt en supermysig dag och jag hoppas innerligt att vädret håller i sig. Jag har dessutom storslagna planer för mig och Yvette, jag försöker få med henne till London nästa år. Jag måste dit igen! Idag är det dessutom exakt två månader kvar tills jag fyller 18 år. Det är stort, jag minns när jag var 6 år och tyckte att jag var stor men nu är det annat.. Jag är på väg ut i den stora världen, jag ska skaffa mig ett liv - Ut i vuxenlivet. Usch, det är läskigt det där! Yeah yeah, nu ska jag ta det lungt fram tills 20.00 vid datorn. Efter det ska jag se på tv och kanske en film. Vi får se!


By the way, jag gillar Lestat ifrån filmen En vampyrs bekännelse. Han är den hetaste vampyren efter Edward Cullen, eller tar Lestat platsen :p ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar