onsdag 22 april 2009

"Don't forget to breathe."

Idag hade jag terminenes sista svenska B lektion (den fortsätter i 3an) och jag fick reda på att jag har MVG, det känns fint. Nu ska jag kämpa på med Svenska C och hoppas på att få minst ett VG i slutbetyg, den kursen tar nämligen slut denna termin. Jag har dessutom prov imorgon i Mediekommunikation, förhoppningsvis ska det gå vägen. Ligger nämligen på VG+ i ämnet och vill nå upp till MVG, men vi får se, I guess! Någon annat som är skapligt aktuellt är att jag om en månad och ca 13 dagar fyller 18 år. Jag är inte helt taggad över att bli 18, det är en stor siffra enligt moi - Dessvärre går det inte att förhindra att min 18 års dag kommer allt närmare och närmare.. Om inte en vampyr befinner sig i närheten? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar