onsdag 12 november 2014

En sådan där lista cause it's fun!

 1 - En bild på mig + 5 fakta 
2 - Tre saker som finns i mitt rum 
 3 - Fvoritårstid 
 4 - Vad som finns i min väska 
5 - Vad jag senast köpte 
 6 - 5 olika bilder från 2014 
7 - Tre artiser jag gillar och varför 
 8 - Favoritsaker
 9 - Mina rädslor 
 10 - Gamla bilder på mig 
 11 - Mitt favoritplagg 
 12 - Min sommar 
 13 - Favorit tv-serie 
 14 - En av mina favoritbilder som jag själv tagit 
 15 - Två saker jag längtar efter 
 16 - Mina favoritplatser 
17 - Fem bloggar som jag läser dagligen 
 18 - Vad hade jag på mig idag 
 19 - Min favoritlåt och varför 
 20 - Hit vill jag åka innan jag dör 
 21 - En film jag kan se flera gånger utan att tröttna 
 22 - Min dag i bilder och text 
 23 - Den bästa dagen på året och varför 
 24 - Vad jag vill arbeta med när jag blir vuxen 
 25 - Vad jag vill göra i denna sekund 
 26 - Min favoritparfym 
 27 - Detta är jag beroende av 
 28 - Hur jag firar julafton 
 29 - Mina husdjur 
30 - Någon som jag vill byta liv med 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar