tisdag 1 juli 2014

"Sommarlov"

Utifrån min brist på bloggande kan jag konstatera att jag är urdålig på att uppdatera och hålla liv i denna blogg. Trots att jag tycker att det är ypperligt roligt att skriva så har jag svårt att hitta tid men framför allt motivationen till det. Uppdatering av blogg får ske när det sker helt enkelt. 

Sedan jag sist skrev så har jag hunnit åka hem till Stockholm, varit på utbildningshelg med MST, umgåtts med vänner, träffat släkt och börjat jobba. En hel del med andra ord. Utbildningen med Moderata Studenter var toppen - grymt mycket bra folk, toppenbra talare och matiga pass. Precis så som det ska vara. Att dessutom haft tid till att träffa vänner är så mycket värt, det har varit dåligt om det när politiken har tagit en sådan stor del. 

Utöver detta så beger jag mig imorgon till Almedalen för lite politik under två dagars tid, och trevligt folk så klart. Det ska bli spännande. Först väntar dock packning och ett jobbpass imorgonbitti. 

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar