tisdag 13 oktober 2009

London calling...

Är enormt trött och ska därför gå och lägga mig och typ tio minuter. Spenderade helgen utanför rimbo på min väns landställe. Tanken var att vi skulle ta det lungt och bli utvilade men det blev sena nätter och tidiga morgonar. Med andra ord för lite sömn, vilket resulterar i trötthet nu i veckan. Imorgon börjar jag 9.00 och tänker därför gå upp 7.30, vilket jag ser som en sovmorgon. Anyways denna vecka har en hel del att bjuda på. Till tonerna utav The Clash låten London calling kan jag skriva ner kommande planer...

Onsdag; Aktivitetsdag i skolan.
Torsdag; Skola och hänga med Michelle.
Fredag; Skola, konsert i skolan på kvällen, kusin och hennes vän kmr...
Lördag; Jobb, middag med Ellia och hennes familj.
Söndag; Jobb.

Btw; You really should listen to London Calling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar