tisdag 15 september 2009

Inte rätt tidpunkt.

Jag har haft huvudvärk till och från sen i lördags nu och det är väldigt jobbigt måste jag säga. Dessutom blir det inte bättre av att det under skoldagarna är så sjukt pladdrigt vid fel tillfällen. Jag ska dricka litervis med vatten och lägga mig i sängen och läsa resten av dagen som är kvar. Ett desperat försök till att få bort huvudvärken, jag tänker inte vara sjuk för det är inte rätt tider för det... (Jag blir nojjig i och med svininfluensan) Anyway, en stor orsak till att jag orkar med skoldagarna är pga det lilla gang som jag hänger med. Dom är för bra och dom får mig att vilja hålla humöret uppe..

I övrigt har det varit en hel del saker som både i skolan och på fritiden. Ifos är det saker som jag klarar av men jag måste medge att man blir för trött i mellan åt. God damn it vad jag klagar; Låt oss övergå till något mer glatt; Om saker och ting går så som jag vill har jag råd att bege mig till England, London i början av nästa år. Låt mig ha lite tur, det skulle göra mig gott.

Nu ska jag läsa Harry Potter och hemligheternas kammare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar